tirsdag 27. mars 2012

Pause - Timeout


Interiørblad på tilbud og potetgull på en tidlig tirsdagskveld.

Interior magazines on sale and crisps on an early Tuesday evening.
 

Bomullsgarn i deilige farger skrek mot meg når jeg var innom for å kjøpe mere garn til teppeprosjektet. Nå blir det nye kluter til kjøkkenet.

Cotton yarn in gorgeous colours cried at me when I went by the yarn store to buy more yarn for the afghan project. New dishcloths for the kitchen is in the making. 
 

Oppskrift på klut: Legg opp 57 masker. 1.omg: rett. 2.omg: *1 rett, 1 vrang* Gjenta fra * til *. Avslutt med 1 rett. Gjenta de to pinnene til du har igjen akkurat nok garn til og felle av.. Vips, så har du en ny klut klar til bruk.

Pattern for the dishcloth: Cast on 57 stiches. 1.row: Knit all stitches. 2.row: *knit 1, purl 1* repeat from * to *. Knit last stitch. repeat the two rows until you have only enough yarn left to cast off. Tadaa, you have a dishcloth ready for use.

Inga Helene 

2 kommentarer:

  1. Great colors for Spring! This could be a good introduction back into knitting for me. Seems relatively simple.

    I love your healthy bread from the other posts too. I was drooling on the keyboard. ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg liker disse klutene dine, etter litt leting rundt her fant jeg oppskriften. Dette skal prøves, jeg gjør stadig ting jeg ikke er god til. Ha en fin helg.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails